24 Kasım 2012 Cumartesi

Yeni blog, çabuk ara

Blog yazmak sandığım gibi, eline kalem alıp yazmak kadar kolay değilmiş. Araya okul, sınavlar girince alıp elime bilgisayarı uzun uzadıya vakit geçiremiyorum. Hatta şu an klavye kullanmak bile çok ilginç geliyor :)
Şu an da sıkı bir yolculuk hazırlığı içerisindeyim. Bu son bir haftaya vizeler, alışveriş ve yolculuk hazırlığı sığdırmaya çalıştım. Allah nasip ederse yarın sabah 09:30'da Bosna-Hersek yolcusuyuz. 1 haftalık bir yolculuk olacak ve hala hazırlıklarımı bitirebilmiş değilim. Bu yorgunluğum oraya gidince çıkacak diye de fazlasıyla korkuyorum :)
Yolculuk planımızda Hırvatistan ve Sırbistan'a da uğramak var. İnşaallah hayal ettiğimiz gibi bir gezi olur. Bosna dönüşü bol fotoğraflı bir post yayınlayarak, başlangıç yapıp uzun bir ara verdiğim blog'umu hareketlendirmek istiyorum :)
Selametle...

6 yorum:

  1. bosna ya her giden hayran kalıp geri geliyor.. doğası güzellikleri yanı sıra orda her insanın anlatacak bir hikayesi varmıs. bol bol dinleyin gezin fotograflayın.. postu bekliyor olacagız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bol bol gezdim geldim elhamdülillah :) ve dediğiniz gibi hayran kalıp döndüm. Arkadaşlarımın çektiği foto.ları da bir toparlayıp yaşadıklarımızı posta dökeceğim inşaallah :)

      Sil
  2. İyi eğlenceler şimdiden:) Tatil dönüşü bol fotoğraf bekleriz:)Allaha emanet..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, döndüm, bol fotoğraf da çektim, pek yakında paylaşacağım inşallah :)

      Sil
  3. Canım madem öyle takipteyım bndan böyle izlemeye alıyorum.Bende beklerım olurmu hoscakal:)

    YanıtlaSil
  4. yoğunluğn böylesine can kurban .:) gezip eğlenmene bak arkdşım. Bol fotoğraflı bi tatil ollsunmu .? Olsuun:)

    YanıtlaSil